Гофрети

 


Искам сладки хрупкави гофрети, но колкото и рецепти да изпробвах все не се получаваха.
Не знам в мен ли е вината или просто няма такива каквито си представям :)
Тези рецепта е от леля ми и е най- сполучлива. Не са хрупкави или прекалени меки, ....... но пък са вкусниииии и жълтички ;)

продукти:
5-6 яйца,
200 гр захар,
1 ванилия,
100 мл олио,
1 л лимонада,
2 бакпулвера,
600-700 гр брашно

приготвяне:
Бакпулвера се смесва с брашното.
Яйцата се разбиват със захарта, ванилията и олиото.
Добавя се половината брашно и се разрежда с лимонадата.
След това останалото брашно като трябва да стане гъста смес.



Коментари

  1. Ох ... и аз имам проблем с рецептата за гофрети :( Имам гофретник но така и не го използвам, даже съм го прибрала в кутията му и си стои в килера. Явно тази рецепта е сполучлива Насе ... изглеждат чудесно и снимките ти много апетитни и красиви! А хрупкави гофрети да ти кажа и аз не съм яла ... все са меки.
    За колко броя са посочените продукти? Предварително ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, явно наистина няма такива каквито си представям :) Иначе с тази рецепта никога съм нямала проблем, винаги са ми ставали. Нито залепват, нито се разкъсват.
      А бройката е много. Поне 20 :)

      Изтриване
  2. Много красиви снимки,Насе!Прегръдки и прекрасен ден:)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Миленче!
      Хубава неделя и на теб

      Изтриване
  3. Имам рецепта за хрупкави гофрети, само трябва да я намеря. Спомням си, че се слага много масло.
    Тези изглеждат много добре, а и как им отива ягодовото сладко :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много красиви снимки и аз да кажа:) Гофретите също изглеждат много вкусно. Поздрави и прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации